12 Temmuz 2010 Pazartesi

Anne Ben Modacı Oldum!

Geçen sene bu zamanlar delice bir hevesle Polyvore alemine dalmıştım. Haliyle heves geçip, sıkılmalar başlayınca uzunca bir süre eli eteği çektim. Bu aralar farkettim ki özlemişim, kendimi yeniden elbiseler, ayakkabılar, çantalar dünyasına atıverdim.

Bilmeyen, duymayan varsa, Polyvore bir çeşit sanal moda tasarım  platformu. Çeşit çeşit kıyafetleri, aksesuarları, ayakkabıları zevkimize göre kombine diyoruz. Paşa gönlümüz isterse, setlerimizi fotoğraflar ve textlerle süsleyip sitede yayınlıyoruz. Yayınlıyoruz da ne oluyor? Tarzımızı cümle aleme göstermiş oluyoruz. Ayrıca setlerimizle vitrin hazırlayıp, yarışmalara da katılabiliyoruz. Şayet kazanırsak ödül olarak bir buket ego ve Polyvore camiasına atmalık hava sahibi oluyoruz.^^

Yapıcak işim yok, vakitten bol neyim var diyen dişi bünyeler için çok hoş bir uğraş Polyvore. Hoş olmasına hoş ama envai çeşit markanın ağız sulandıran ürünleri karşında kişiyi alışverişe teşvik etmesi gibi yan etkileri de mevcut. Beğenilen elbisenin ya da hayran kalınan ayakkabının satın alınabilme özelliği ise ay sonu destan gibi bir kredi kartı ekstresi ile karşılaşma tehlikesini barındırıyor. ^^

En güzeli ise kısa bir süre sonra insan kendini modacı gibi hissetmeye başlıyor. Moda zımbırtılarına kapılıp seri set üretimine geçiyor. Hele bir de bir kaç yarışmada birincilik kazanıldı mı bir anda Donatella Versace pozları havalarda uçuşmaya başlıyor.^^

Merak edenler burdan buyrun: www.polyvore.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder